onsdag 10 april 2013

Bilder kommer

Har varit uppe till tolv nästan varje dag sen vi började renovera, har hjälpt till där inne när barnen lagt sig. Man tänker inte på att alla småsaker som att sätta upp tavlor, sätta upp hyllor, rensa bland papper och sånt tar sån tid som det gör. Sen har det varit lite småsaker som behövts köpas till som vi kommit på såhär i efterhand. Rummet är ju som jag tidigare skrivit så gott som klart. Vi sover där inne igen. Men skulle satt upp tavlor och så för någon dag sen. När jag skulle skriva ut bilder så tog givetvis bläcken i skrivaren slut. Och sen ska jag rensa lite papper och så. När jag har gjort det (förhoppningsvis i morgon), så lägger jag upp före och efterbilder. Tills dess får ni nöja er med dom bilderna jag redan lagt ut. :)

Har varit ganska mycket denna veckan. renovering plus att hinna med allt annat med barnen, dagis, matlagning och alla aktiviteter däremellan. Att somna runt tolv - halv ett på nätterna och sen vakna igen vid sex på morgonen (plus amning runt tre) känns av i kroppen och huvudet nu. Är rätt slut. Men det har varit värt det. :)

Som tur är så har det varit fint väder nästan hela veckan och barnen har varit på jättebra humör trots att vi grejat och haft oss. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar