söndag 12 maj 2013

sol och bad

Båda barnen sover gott nu efter en heldag ute hos sambons bror och hans familj. Ännu en dag med fint väder, och idag fick barnen bada i poolen med. Snacka om att dom var glada :)
Det är så annorlunda här mot hemma i Sverige. Ni som läst min gamla blogg vet att jag skrivit det innan. Men här är alla så glada, positiva och hjälpsamma hela tiden. Vi får mycket hjälp med barnen av sambons föräldrar,  och fast Summer inte förstår dom så älskar hon att vara med dom. Hon väljer ibland att stanna med hans mamma när jag, sambon och Nela går på shoppingrunda.
Det är så svårt att förklara vad jag känner när vi är här. Men jag känner mig behövd och gladare på något sätt.
Tror det är få av er som förstår. Men som sagt väldigt svårt att förklara.

Vi trivs här och har det bra iaf. :)

Hade dock önskat att vi hade en lägenhet eller bott på hotell ist. Här är så litet och alla måste anpassa sig hela tiden. svårt med när barnen ska sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar