söndag 23 juni 2013

Koka saft

Grannen kom över med ett par kilo rabarber innan, så i morgon ska vi koka rabarbersaft. Sen blir det nog att göra rabarberpaj med. MUMS! :)


Har varit rätt mkt av en slappedag idag. Förutom en maskin tvätt och dammsugning så har jag mest myst i soffan med Nela. Summer har lekt med en kompis och sambon har röjt bland veden där ute. 

Ska klippa mig i morgon. Är så nervös för sånt. Haha, löjlig jag är. Jag vet! Men vill ju att det ska bli bra, och vet inte alls hur jag vill ha det än. TROR jag vill ha page av något slag. Eller ngt liknande jag hade sist jag klippte mig "kort". Då såg det ut så här:

På ett sätt vill jag inte klippa av mig mig hår, är så skönt att bara sätta upp det i en tofs när man inte orkar göra annat. Men vet att det behövs kllippas en bit, det är så risigt.
Är som sagt fortfarande väldigt osäker. Kommer väl som vanligt bestämma mig när jag sitter i frisörstolen ;)

Ska sätta mig äta lite jordgubbar med grädde nu och kolla lite frisyrer på nätet. Tips och hjälp tar jag gärna emot :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar