söndag 7 juli 2013

Årets första dopp och ny kropp.

Sambon har varit hemma hela helgen, vilket har varit underbart. Vi har verkligen fått tid till varandra. Har saknat våra familjesöndagar, så därför var det extra mysigt att han var hemma hela helgen och bara var med oss. Idag tog vi med grannens barn till stranden så hon och Summer kunde leka av sig. Dom badade massor, medans en annan bara gick i med benen. Brr! Fick lite färg i solen iaf :)
Men efter 4h bus, bad, grillning och glass så var vi nöjda och åkte hem.


Känns som jag har fått en ny början. Har gett mig attan på att gå ner en del gravidkilon som är kvar. Blev lat de sista månaderna med Nela i magen, vilket gjorde att vi ofta tog bussen ner till byn. Och ja.. så har det fortsatt. Alla långpromenader försvann och tillsammans med mitt sockerberoende, så har det gjort att jag inte gått ner till min "normalvikt".
Så nu har jag varit ute och gått långpromenader 2 dagar i rad. Igår med Nela i vagnen och idag var jag ute utan båda barnen. Herrejisses vad härligt! Dessutom inget godis på 4 dagar nu (jag som brukar ta minst en chokladbit varje dag). Känner mig redan som ny ;)


1 kommentar: