fredag 8 februari 2013

På grund av lite olika anledningar så har jag valt att börja blogga här istället. Jag hoppas gamla läsare fortsätter att följa mig och hälsar nya läsare välkomna.

Nu kommer ni kunna följa mig, mina flickor (och min sambos) vardag. Jag kommer vara öppnare, ärligare och mer personlig.
Tror, och hoppas många kommer känna igen sig i det jag skriver, då jag kommer skriva om det många tycker är "tabu" eller "pinsamt" att själva skriva eller prata om.






Jag hoppas ni stannar :)


/Emily

1 kommentar:

  1. Hej å tack för din kommentar på min blogg :) så kul att se att andra än dom jag känner läser min blogg och även kommenterar såklart :) alltid kul! Vart lite nyfiken bara på vara du hittat min blogg å på vem du är ? :) ha en fortsatt bra kväll :) / Lina

    www.liniz.blogg.se


    SvaraRadera