onsdag 13 mars 2013

Dagens 7 "inte okej"

  1. Vaknar upp och ser SNÖ? Vafaaan! rent av sagt. Våren var ju påväg. Har haft värsta vårvädret flera dagar nu, och vissa dagar har det varit 11+ i solen. Snacka om att bli besviken.
  2. Min mens har kommit tillbaka efter nästan ett års uppehåll. Tack, du är inte efterlängtad!
  3. Åker in till stan för att gå på mitt "möte". Det visar sig att dom skrivit fel dag OCH månad på min kallelse. Åkte med andra ord in till stan i onödan. Wiiie!
  4. Sambon var snäll och erbjöd sig hämta mig så jag slapp ta bussen tillbaka. Väl i stan kommer han på att han glömt bilbarnstolen till Nela. Så det var bara för honom att köra tillbaka hem och hämta den.
  5. Att bli stoppad av polisen och få böter för att skatten inte är betald på bilen (vilket den är). Måste med andra ord in till polisen med kvitto/bevis på att den är betald så dom kan avskriva böten.
  6. Kommer hem och ska skriva ut blankett för pass till Nela (passa på när vi ändå ska till polisen) och ser att internet inte fungerar. Nu är det nästan skrattretande. Vad är oddsen liksom?
  7. Under kvällsmaten får Nela magknip och gråter i nästan en timma. Lilla älsklingen.
Nu sover båda barnen och jag och sambon somnar nog med snart. Helt utmattade av denna (helvetes) dagen. Morgondagen kan väl bara bli bättre.
Eller?



En som var glad över snön var iaf Summer. 


2 kommentarer:

  1. Otroligt asså... men oturen kommer till de som klarar av att hantera den emily ! ;)

    SvaraRadera
  2. Nu kan det bara bli bättre :)

    SvaraRadera