onsdag 20 mars 2013

Det här med kläder

Summer har varit på dagis idag, och jag och postade iväg e del saker som vi fått sålt och kollat runt på kläder till Summer som hon kan ha på dopet (skulle behöva någon klänning till mig med). Summer går ju nästan aldrig i klänning eller kjol. Men hittade en supersöt kjol på H&M som jag nog kommer köpa till henne. Ska bara hitta ngt snyggt att ha till. Ett enkelt linne och en kofta kanske? Hade varit supertufft med ett vitt linne och en jeansjacka. Men man kanske inte ska ha jeansjacka i kyrkan, känns inte som det passar där.. eller det kanske bara är jag?

Finns ju ett matchande linne på H&M med. Men ja, någonting över axlarna så hon inte fryser hade varit bra. Haha. Jag och mina velerier ;)

Jag och Nela har som sagt mestadels bara myst idag, vi lyckades slumra till en stund båda två i förmiddes, vilket var välbehövligt. Även om hon bara vaknar 2 gånger på nätterna nu så behöver jag ändå vila på dagen. Stor skillnad på energinivån om jag får sova en stund. :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar