tisdag 19 mars 2013

Tjock prinsessmamma?

Igår gick tiden hur snabbt som helst. Hann inte med alls. Men tiden går fort när man har roligt brukar man ju säga :) Var på ÖF med barnen. Nina, Noelle, Rebecka och Noel var också där (oj vad många N det blev). Det var bara vi och en mamma till med sina barn där, haha. Inte många som vågar sig ut i blåsten ;)
Idag har jag ock flickorna mys här hemma. Spelar spel, äter pannkakor och målar. Summer är hemma från dagis eftersom dom utfärdade klass 2 varning här igår. Tycker hon kan vara hemma och inne istället när det är sånt väder.

Häromdagen var sambon hemma på lunch och värmer ett par panpizzor i micron. När han tog fram en tredje pizza säger Summer förvånat "Ska du ha EN TILL?" , "Vill du bli tjock?" "Som mamma?"
HAHAHA. Jag och sambon knäcker oss, och Summer ser lika förvånad ut som alltid när hon knäcker ur sig något roligt :D

Vi håller på att sälja av oss saker som vi inte använder eller behöver mer, och hittade min gamla balklänning sen nian. Tänkte ta kort på den när jag hade den på mig eftersom det är lättare att se hur den ser ut då, och när jag tog fram klänningen lyser Summer upp som en sol och säger "WOW!, är du en prinsessa mamma?", när hon ser att jag inte kan knäppa dragkedjan säger hon "har du blivit tjock?"

Jag fick åtminstone vara glad någon minut. Haha. ;)




Underbara barn!

1 kommentar:

  1. hahaha hon är för söt. men hon menar nog knappast tjhock på det viset .. tänker väl på graviditeten och hur magen var då ? eller ?

    SvaraRadera