måndag 25 mars 2013

Påsken är här

Har varit en fullproppad dag idag för mig och flickorna. Nela vaknade bara en gång i natt och sen sov vi allihopa till strax innan åtta i morse. Sen frukost och efter det påskpysslade vi och satte fram allt påskpynt. Summer blev hur glad som helst och kan knappt vänta till torsdag då det är påskfest och hon ska klä ut sig till påskkärring.
Efter påskpyntet så var vi på ÖF hela eftermiddagen. Lite avkoppling för mig, och Summer roade sig för fullt med dom andra barnen. Hon hade nog fått nog av påskpysslandet hemma, för hon ville göra tomtar när vi var där. Så medans alla andra gjorde påskkort och påskpyssel så satt Summer och gjorde tomtar och granar. Haha. :D



Summer som påskkärring förra året. Haha:


Har kommit på värsta idén till Nelas dop förresten. Avslöjar inte det än. Men den är bra. :D

Usch, känns verkligen att vi varit igång hela dagen. Nu ska jag banne mig lägga mig i sängen och glo på top model Sverige, tror det är finalen idag. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar