onsdag 29 maj 2013

Sömn var det ja!

Hah, att jag skulle få sova gott natten till idag kunde jag ju bara att glömma. Först vaknade Nela redan vid 23 och ville ha mat. Sen vaknar hon 00.10 och är vaken till 03.30 WTF?! Sen upp vid 06 för att bli klara när vi skulle vara på sjukhuset vid 08. Ja. Trött var jag innan, men är mycket tröttare nu.
Nelas sovrutiner har rubbats idag tack vare sjukhusbesöken. Hon har bara sovit 2½ h på dagen. (Vågar jag hoppas på att hon sover gott i natt?) Tycker hon med borde vara trött.

Höjde iaf doseringen på hennes medicin idag, 5ml på morgonen och 5ml på kvällen. Nu ska vi bara dit nästa vecka med sen är hon uppe i sin dos som hon ska ha. Hon reagerade inte alls på höjningen och mår som vanligt. Skönt. :)

Båda flickorna har precis somnat och jag ska unna mig lite osbågar och kolla klart på arga snickaren. Sen ska bannemig jag med sova!


1 kommentar:

  1. Hoppas ni fått sova i natt...


    Här har vi ammat oss genom natten igen.. Svor verkligen över att jag inte skulle hamna i den situationen med lillasyster, men som du säger, är lättast så och kanske får man sova en timme iaf ;)

    SvaraRadera