lördag 17 augusti 2013

Cirkus, Mora Träsk, ett år och loppis

Vet inte varför det har blivit så svårt att skriva här. Tänker nästan varje dag att jag ska uppdatera, men så blir det aldrig av. Dåligt. Jag vet.

På tisdag börjar dagis igen för Summer och sen på onsdag så blir det cirkus för henne och mig. Ska bli mysigt att hitta på något med bara henne. Hon ser jättemycket fram emot det. :)
Sen får vi se om det kanske blir Mora Träsk nästa månad med båda flickorna. Missade ju dom förra året när dom var i Helsingborg, så hade varit kul att gå detta året. Summer tycker det är jätteroligt att kolla på DVDerna vi har med dom. (Tänk att dom fortfarande hänger med) :)

Nela har förresten fått 2 tänder upptill nu med. Hon är så stor nu. Bara det att sommarlovet är slut, att hösten snart är här och att Summer snart fyller år skrämmer mig lite. För efter det är det inte långt kvar till första advent, jul och Nelas ettårsdag. ETT år har alltså snart gått. Herrejisses!

Tack vare Nina har jag tagit mig i kragen och tagit tag i en sak. Känns så bra. Äntligen säger jag bara! Tack Nina, för att du är den du är, och för att jag kan vara mig själv med dig.


Tror att sambon kommer hem från jobbet snart. Så ska vi rensa uppe på vinden. Tror 80% av det vi har där uppe bara är att slänga. Restarande 20% får vi försöka sälja.
Ska ju ha loppis här hemma om några veckor. Haha. mycket "skit" har vi alltså. Går det få in lite pengar, så varför inte? :)

1 kommentar: