fredag 8 mars 2013

I want a small tatto that means a lot

Åh, vill så gärna tattuera mig igen!

"Alis Volat Propiis" - latin för "Hon flyger med egna vingar"

"Never give up" , och just på handleden. Synbart och man blir ständigt påmind av att aldrig ge upp. En tatuering (text), som betyder väldigt mycket för mig.

Barnens födelsedatum, så dom alltid finns med oavsett var jag är eller vad som händer.


Jag och lillasyster har pratat om att göra en syskontatuering av något slag. Det är prio ETT. Förutom barnen så är hon den som betyder mest för mig. Älskar henne så oehört mycket. Jag hoppas att vi kan komma på någonting tills vi ses, så kanske vi kan göra en tatuering då. Dumma att vi bor så långt ifrån varandra!


Har ni några tatueringar? Vad och var? och är det någon speciell tanke bakom?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar