fredag 19 april 2013

Klädtittande

Trotsade blåsten och åkte in till stan idag med flickorna i hopp om att hitta någonting att ha på mig på dopet. Har varit inställd på att hitta någon vit klänning i spets.. men hittade verkligen ingenting som passade. Velade (som vanligt), och kom hem tomhänt. Är ganska irriterad på mig själv att jag inte hittar någonting.
Jag menar, hur svårt kan det vara? 
Har nog lite för mycket komplex över min kropp efter graviditeten. Har fortfarande kvar "gravidmagen". Antar att jag får tänka om, och leta efter någonting annat än en klänning. Eller åka in utan barn, bara det hade underlättat. Inte lätt att stå i provrum själv med en barnvagn och en 4-åring som vill gå ut hela tiden :P
Mötte iaf upp Nina och Noelle och var med dom en stund i stan med. Det var däremot roligare än att leta kläder :)

Efter ha varit i stan i nästan 5h och inte hittat någonting, gav jag upp. Summer var med trött. Hon somnade i bussen på vägen hem. Hon som ALDRIG sover mitt på dagen. Antar att det var en väldigt tråkig dag för henne (sen gör iof blåsten med att man blir trött). ;)


Flickorna har varit uppe länge ikväll. Bägge två har precis somnat. Sambon somnade när han nattade Summer. Jag ska väl ta och släka ner, och bädda ner mig i sängen. Är rätt trött själv måste jag säga. I morgon måste jag fortsätta med dopförberedelserna. Är lite kluven om jag vill ha bordsplacering eller inte. Det är både för och nackdelar. 

Det är så mycket jag borde få gjort men som inte hinns med.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar