måndag 15 juli 2013

Tältning och helg

Det har varit ännu en helg med hela familjen. I lördags fick Summer välja vad vi skulle göra hela dagen. Hon ville spela kubb och hoppa studsmatta. Sen när Nela sov för natten så badade vi ute i bubbelpoolen i 1½ h. Sen upp, spela kubb igen och sen gick vi in i tältet som vi satt upp under dagen, och läste saga. Sen gick jag in och hämtade Nela och sen sov hela familjen ute i tältet hela natten. Första gången för båda barnen. :) Nela vaknade en gång vid 03 och ville ha välling, sen somnade hon om snabbt igen och sov fram till 08.


Igår mös vi hela dagen (förutom att jag gick ut och gick 1½h), hyrde film och tog det allmänt lugnt. Jätteskönt faktiskt!

Nela invigde sitt "bollhav" igår, herrejisses vad hon skrattar där i :)


Mår förövrigt bättre än på länge. Tror det har att göra med ändrad kost och daglig motion. Jag har "min" tid en stund varje dag, vilket är jätteskönt. Man behöver få den där tiden för sig själv så man kan ladda om liksom :)

Nä, nu tycker inte Nela att jag ska sitta här mer. Grötdax!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar